Vandaag is de eerste behandelingskuur van 5 dagen gestart in Keulen.
Er worden verschillende technieken (elektrohyperthermie en Newcastle disease virus) naast elkaar gebruikt om de kanker zo snel mogelijk aan te vallen en hopelijk in een volgende fase te stabiliseren. Het is een pittig traject want vorige week was er de 5 daagse chemokuur in de vorm van pilletjes. Deze week is er de 5 daagse behandeling in Keulen en volgende week is er de opvolging in Antwerpen.
Tussendoor doen we kiné-oefeningen en proberen we maximaal te genieten! De kanker en de bijhorende behandelingen zijn een ware aanslag op je lichaam waardoor er zeker ook rustmomenten nodig zijn.
Maar we doen het stap voor stap op het ritme van Lorain en met heel veel lieve bezoekjes en berichtjes tijdens de vrije momentjes.
We hopen zo dat deze behandeling aan slaat!